BG3005 30.haftaya girdim hala oturamıyorum 🥲😕 hatta gittikçe daha kötü oluyor bir de bel ağrısıyla birleşince çok daha kötü bi hal alıyor 🤦🏻♀️ Artık misafir gelmesi ya da misafirliğe gitmek çok çok zor çünkü sürekli oturmak zorunda kalıyorsun yatamıyorsun🤦🏻♀️Ama benim bekarken de bu tarz sorunlarım oluyordu muhtemelen o yüzden daha şiddetli yaşıyor olabilirim🥲 inşallah sizinki uzun sürmez hemen geçer☺️