Dayanamıyorum de git riske atma canım bnm hiç sancım yoktu gidiom dönüom sonra gtmek istemedim hatta sancı yok boşa gidiyorum Die hiç hazırlıksız gttm meğer açıkmışım 4 cm doktor hemen doğuma aldı suni taktı beni odam da bile bekletmedi stril ortamda doğumhanede doğumu bekledim antibiyotik te verdi mikrop kapmayalım bebekte bende Die açıklıkla gezildimi mikrop kapma olasılığı oluyormuş