esiaks ezgi95demir Neva öğrencimin adıydı. Çok aklı başında saygılı sevecen bir öğrencimdi. O yüzden Neva ismine hep olumlu bakmışımdır :)
ggulsaahhhhhh ezgi95demir ilerde kızım olursa ismini eliz koymayı düşünüyorum bende çok güzel ve kibar bi isim 🌸
ezgi95demir ggulsaahhhhhh Allah gönlünüze göre versin🤍 evet Eliz de cok hosuma gitti kararsiz kaldim🙈
Hacerdogan Eliz 💚 Kızımın adı 3,5 yaşında tam bir akıl küpü ama uslu değil bıcır bıcır hep ilgi istiyor alaka istiyor dans spor oyun hopla zıplayız bütün gün gkflf çok yoruyor 🤣