OznurD
İnşallah öyledir. Bende oraya gidiyorum. Şu dogum zamanı herkesin gelmesi tarafı değilim. Mikrop hastalıklar almıs basını gidiyor. 2 gün beklesinler valla görmesin kimse.
Keşke şuna özel hastanelerde uysa kural getirse.
Pandemide gorumcem özelde yaptı. Sağolsun kaynanası bi geldi megerse corono kendinin bile haberi yok sülalece herkese bulastırdı. Yeni doğan bebek gelini ve hast bikac hamile bayana ve benım kayınvalıdeme herkese bulastırdı. Kıl payı kurtulduk.
Eger bizede bulassaydı sanırım o kadını kimse elimden alamazdı. Aynı anda doğum yapmıstık 🫤