Betbet98 esmerella37 inşallah hayırlı sonuçlar olsun hepimiz için kuzum sana bunu yazarken sanki içimde bi mutluluk var senden bu ay güzel şeyler duyacak gibiyim ❤️❤️🤲🏻🤲🏻
mrvkr53 Benim de 14’ü heyecanla bekliyorum. Bu ay ilk kez çatlatma iğnesi vuruldum. Bakalım sonuç ne olacak.
[silindi] esmerella37 bende heyecanla 11 bekliyorum hem heyecanlıyım istiyorum hemde ümitsizim her ay negatif sonuç görmekten artk pozitif olmayacak gibi geliyor 🥺
esmerella37 [silindi] bende oyleyim inan insallahhhh cnm yaa 🥰🥰🥰 guzel haberler verırirz insallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻