33 haftalık gebeyim bir anda sancım oluştu erken dogum riskim var diye hastane de yatış yapıldı 3 gün sürekli serum ve hap verildi şimdi de ilaç etkisi mi bilemedim baş agrım çok kötü ne yapabilirim nasıl geçer nolur yardım edin iki gün oldu hala geçmedi