TvitySe Kızlar bebek baş bölgesi 2 hafta ileri de dedi doktor , başına gelen var mı ?? Doğduğun da çok mu fark ediliyor ?
Dorukkusumm TvitySe 1-2 hafta çok bişey ifade etmiyor bana da 4 hafta dediler 3 haftaki kontrolde haftasıyla uyumlu cıktı şimdide 37. Haftadayız 39 ile uyumlu komple.. Yani 2 hafta cok mühim değil telaşlanmayın.
ilkin41 TvitySe gerçekten buna inanmayın ilk kızımda doktor 2.5 hafta önde diyip bin türlü senerya yazdı kızım bi doğdu minik kafalı hala da öyle minyon yani hiç koca kafalı falan değilmiş o ölçümler doğruyu vermiyor %100
busranur_19 TvitySe Banada öyle dedi 36 haftalıkken 38 haftalıktı kafası ama bir sorun olmaz haftasını ilerde yakalar hiç bir sıkıntı olmaz genelde karın çevresi geride olursa sıkıntılı durum deriz dedi 🌸bende çok korkmuştum 37 haftalıkta 38 falandı kafası yakaladı sayılır yani haftaya kontrolüm var 🤗
TvitySe Dorukkusumm bana da 2 hafta ileri de biraz koca kafalı olur dedi doktor acaba doğum yaban annelerden merak ediyorum kafasının şekli gözle görülür kadar büyük oluyor mu
zehra33_ Benim oglumun başına da hep büyük dedi doktorumuz ve o yuzden sezeryan oldum ama dunya guzeligi bebeğim ❤️hic oyle belli bisey yok hatta yok denilecek kadar belli degil 3 yasina giricek neredeyse
TvitySe zehra33_ ya gerçekten mi , gözle görülen bir fark yok mu diyorsunuz yani ( doktor 2 hagta ileride bas bölgesi diyince bi de koca kafalı diyince korktum açıkçası 😁
TvitySe ilkin41 gerçekten mi , bana doktor direk 2 hafta önde kafası ve sezaryana zorluyor gibime geldi . Sorun olmadığını sadece koca kafalı olur biraz dedi