Eliffcyhn Kızlar 27 haftalık hamileyim sağ kulağım fena ağrıyor ötüyor resmen üzerine yatınca hele ki. Demem o ki doktora gitsem birşey yapar mı yıkama vs yoksa yapamaz mı dayanamıyorum artk lütfen gidenler yazsın
Eceecim Eliffcyhn ben o haftalarda gitmiştim. Her yıl düzenli olarak kulağım tıkanıyo basınç oluyo. Yıkama değil de vakumlu bir cihazla çekme işlemi yaptırıyorum. Gebelikte yıkama önerilmiyor çünkü ilaçlı işlem olduğu için
babysevgi Eliffcyhn zannetmiyorum orta kulak iltihabı olmus olabilrsnz antibiotik kullanmanız gerek bence bi an önce gidin ztn gebelere göre cok fazla antibiotk var bende yaşadım bende kullandm
Bircandeniz Eliffcyhn bana antibiyotikli krem vermişti. Kulağımın içi çok şişmişti yatamıyordum bile o zamanlar 19-20 haftalık falan hamileydim
EfnanUmay23 Geçmiş olsun öncelikle ben çok kez gittim .Yıkama felan yapmadı enfeksiyon kapmistim bı krem verdi onu kullandım çok iyi geldi sürekli kulak ağrısı çekiyordum 5 ay olucak hiç ağrım olmadı çok şükür ☺️
Eliffcyhn EfnanUmay23 teşekkür ederim. Şikayetleriniz neydi acaba bende mi enfeksiyon kaptım acaba artık duymamaya başladım
EfnanUmay23 Eliffcyhn kulağım tamamen tikaliydi.Agrisini çeneme vuruyordu ağzım açılmıyordu.Sadece sıvı şeyler tuketiyordm. (o günler aklıma geldi.😩) Umarım senin bu derece de değildir çünkü çok kötü bir durumdu.😔
Yaseminnn75 Bende kulak doktoruna gittim 9+3 tüm gittiğimde benim kulak kıristalim oynamıştı bir haftadır çekiyorum yeni yeni toparlamaya başladım
Eliffcyhn Çok çok teşekkür ederim kızlar Allah razı olsun hemen randevu alıyorum boşuna çekmişim bunca zaman çok sağolun❤️🌺
Dilek3545 Benimde kulağım yıkandı, sonra enfeksiyon kaptı ve antibiyotik kullandım doktor enfeksiyonun daha zararlı olacağını söyledi bebek için