Kızlar içim çok buruk canım çok sıkkın kafam Allak bullak özele gittim doktor baktı usg görmedi ve dupper usg ile alttan da baktı 6+2 de orda da bebeğin kalbi atmış durmuş dedi kürtaj olman lazım başka hastaneye gittim bebeğin gelişimi gayet iyi ve kalp atışı var dedi kafam Allak bullak napcam bilmiyorum 🥲😢 sevinemiyorum 7+4 de randevu aldım netleşirmi olup olmadığı sabrım hiç yok günler geçmiyo🫤😥🤲🤲🤲🤲🤲 dua istiyorum