Sevgi06 Hayırlı vakitler hanımlar ✨Ankara Bilkent Şehir Hastanesinde doğum yapmış olan var mı? Ücretli tek kişilik odada kalma şansımız var mı acaba?(Bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim.)
OzgeSrc Sevgi06 ucretli oda gibi bisey yok diye biliyorum. Tek kisilik odalarda var sansiniza ne denk gelirse. Hem dogumda hemde dogum oncesi bi donem skntilarim olmustu kaldim. Iki seferde Hep tek kisilik oda verdiler rica edince de hemsireler yardimci oluyor
Sevgi06 OzgeSrc Ben de inşallah doğumumu orada yapmayı düşünüyorum umarım bana da anlayışlı hemşireler denk gelir
Defnesa Özel oda yok bilkentte tek ve çift kişilik odalar var boşsa tek kişilik veriyorlar ama depremzede çok kişi gelmiş rahat olsunlar diye onlara veriyorlarmış şu anda tek kişilik odaları kalacak yerleri olmadığı için poliklinik ebesi dedi şans artık