Kızlar , durumlar karışık, kafam daha da karışık , son adet tarihim 19 aralik. Memlekette iken Şubat 8 ve Şubat 13 de doktora gittik beta artıyor ama kese var bebek yok. Şuan umredeyim , 3 gün önce kahverengi -pembe kanama oldu doktora gittim hala kese var bebek yok, 3 hafta sonra bakılmalı tekrar dedi, vajinal kontrol yaptı açıklık yok kanamada yok dedi. Otele geldik o günün sabahında kırmızi kanama başladı ve adet görür gibi çokluğu 3 gündür de böyle devam ediyor, tırnak kadar parçalar geldi iki üç sefer korkmaya başladım 🥺 Türkiyeye gelmemize daha 1 hafta var ,burda da çok ilgili değiller açıkçası, ne yapacağımı bilemedim.