Firstt 37+4′ de sezaryen doğum yaptım merak ettikleriniz varsa buyurun. Birde Bebeğim küvözde Bize dua eder misiniz??
Aslihantuncer Allah şifa versin bebegine🤍 bende haftaya sezeryan olucam merak ettigim o dikişlere lazer yapiliyor mu yoksa oylece kaliyor mu kocaman dikiş izi??
Firstt Aslihantuncer benim önceki doğum da sezaryendi çok belli değildi ama bunda nasıl yapıldı inanın bilmiyorum çünkü örtü örtüyorlar görmüyorsunuz şuan da da kapalı pansumanlı. İnşallah sizde sağlıcakla alırsınız bebeğinizi kucağınıza 🥰
Dmrsld Bende 36+2 yım kolestaz tanısı kondu 37 de alırım bebegi dedi doktorum neden küvozde bebeğiniz acaba bende korktum simdi
Firstt Dmrsld ben fazla sancı çekip hemen hastaneye gitmediğim için bebiş havasız kalmış solunum sıkıntısı oluşmuş o yüzden küvözde inşallah sağlıcakla alırsınız bebeğinizi kucağınıza