bihterquenn Kızlar 38+5 iz bugün karnımda sertleşme taş gibi oluyo bel ve kasık ağrısı var Nişan ,su yok ama anlamadım doğum belirtisi mi bu durum
Kubrabsyg45 bihterquenn bence değil canım ya , doğuma hazırlık diyelim. Bende 38+5 geçen cuma nişan geldi ama tık yok. Özellikle 2 3 gündür belden kasıklara vuran ağrım var kasılma demiyorum bile 🤦 mahvoldum