Burcuuzunnn ben 17 haftalıkken beri kasılmalarım oluyor bebek bir sağa bir sola toplanıyor sertlesiyor taş gibi oluyor dokunuyorum yumsuyor doktorum söyledim progestan başlattı ve magzegum kullanıyorum kasılmalar bebek doğum hazırlıyor dedi bebek değil rahim kendini kasıyor bebek topluyor dedi 33 haftalık oldum hala kasılmalarım var günde 10 defa olması normal kabul ediyor ama rahim ağzı uzunluğun baktırın eğer kısalma yoksa normaldir ben geçen hafta ultrason kasılma gördü doktorum bebek kafası rahim ağzı gotuyor kasildikca ondan bolca dinlen bol su iç dedi progestan sabah aksam ve adalat başlattı hafta bir proluton iğne magzegum içiyorum ne kadar normal olsa rahim ağzı uzunluğun iyi de olsa önlem almak lazım dedi doktorum sizde bir doktorunuz söyleyin derim benim doktorum riskli gebelik doktoru ondan güveniyorum çok şükür önce rabbim sonra doktorum sayesinde kasılmalarım rahim ağzı kisalmadan bu sürece geldik hala da erken doğum riskim var kasılmalardan dolayı