Ebrulianne06 Merhabalar. 17. Haftadayiz Bugün dörtlü tarama sonucum çıktı. Doktorum afm mom degerimin yuksek oldugunu soyleyip riskli gebelige yonlendirdi. Cok moralim bozuk ve korkuyorum :( Bu durumda olup sonrasnda tektikleri temize cikan oldu mu
Ebrulianne06 Esrahmet gecmis olsun canim insallah saglikla kucagimiza almayi nasip eder Rabbim. Kac haftaliksin ve nasil yol izledn
Esrahmet Ebrulianne06 sağol kuzum sanada amin inşallah🙏 geçen hafta başka bı ile gönderdi gittik işte ultrasonla baktı bir sıkıntı goremedim dedi.aminyisentez istiyor musun dedi kabul etmedim ben 21 marta gun verdi detaylı için net orada belli olur dedi işte bekliyorum🥺
Ebrulianne06 Esrahmet anladim canim ben de aminosentez sivisi vermeyi dusunmuyorum. İnsallah ayrintili usg temiz cikar dua edelim birbirimize.
Ebrulianne06 Esrahmet Yok canim daha yeni ogrendik pazartesiye kaldi. Ultrasonda gorduler mi sende birsey omurilikte vs
Esrahmet Ebrulianne06 baktılar evet hiç bir sıkıntı gozukmuyor ama tam net detaylida belli olur dediler
Ebrulianne06 Esrahmet acikcasi sizinki riskli degil ki 2.50den ustu riskli olark algilaniyor. Benm ki malesef 2.82 :(. Doktorunuz sizi bence bos yere endiselendirmis
Esrahmet Ebrulianne06 ama 4 lu teste yüksek risk olarak göstermişler grafikte 2.li teste de biraz sınırda gelmiş ona birşey demedi zaten bu sınırın üstü çıkınca yönlendirdi Kütahya merkezdeyim ben bizim burada çok şükür ki Eskişehir’de varmış hemen gittik allahtan
Ebrulianne06 Esrahmet alla alla degerin cok normal halbuki. İnsallah detaylida da risksiz cikar mutlaka yazin sonucu buraya
Esrahmet Ebrulianne06 tabi yazarım sende yaz inşallah sorun çıkmaz rabbim büyük dua edelim birbirimize
Asiye66 Benim de 20. Haftada noral tüp defekti teşhisi kondu detaylı ultrason da çıktı şuan hala aynı ama benim mom değerim 7 olması lazım
Ebrulianne06 Asiye66 cok gecmis olsn Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin. Suan doktorlar ne soyluyor size nasil bir durum var bebekte ve sonrasinda ne olcak