31+2 Dün kontrolüm vardı kasıklarımda ağrı olduğunu söyleyince doktor nst ye aldı sancı çıktığını söyledi serum vs verdi malum devlet hastanesi olunca pek bi açıklama yapılmıyor kasık ağrım devam ediyor ilk gebeliğim ve içimi bi korku sardı bu haftalarda bunu yaşayanlar var mı erken doğum olabilir mi doktor önlem olarak bir şey yaptı mı tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim