Arkadaşlar son adet tarihim 12 ocaktı genelde düzensiz oluyorum adet . Bugun 7+1 falandım doktora gittim adetin düzensiz diye bebek daha kucuk olabılır kalp atışını duyamadık fazla bilgi de vermedi acıkcası haftaya yine gel dedi de bi sıkntı yoktur demi keseyi gordum ultrason foto var ama bebek icinde göremiyorum nasıl yuklenirki sizde bi baksanız