Gamzecim Kızlar merhaba 35+5 deyim. Ama iki gündür vajinamda aşırı baskı var ve büyük tuvaletim geliyo gibi hissediyorum bu durumu yaşayan var mı ? Doğum belirtisi olabilir mi sizce
bihterquenn Aynı durumdayım bende canım büyük tuvalate sürekli çıkma var doğum belirtisi diyolar valla bende anlamadım 38+5 im bende bugün inanılmaz bel ağrısı kasık ağrım var doguracakmiyim bilmiyorum da 🥲 Hayırlısı olsun hakkımızda 🌼🙏🏻
bihterquenn Gamzecim korkma canım Allah’ın izniyle bişey olmaz baskı normal büyüdükçe vajinaya baskı artar için rahat etmiyosa bı doktoruna danış istersen rahatlarsın💓 Allah’ım sağ salim kavusmamizi nasip etsin miniklerimize 👶🏼🐥🐥