Aytan_nama merhaba, 17haftalik gebeyim, sol yumurtalimda pristup (sanci) oluyar geceleri daha chok oluyo, sebebini bilen varmi? kach haftadan yuzu uste uyumak olmaz?
Sabina13 Aytan_nama olar..uz uste nece yata bilirsiz?narahat olmurmu size?ama hamilelikdende ola biler…narahat olmuyun ..hereket hiss edirsizse..normal hereket edirse qorxmuyun….usaqliq boyuyur ondanda ola biler