Güzel anneler ve adayları 🥰
Umarım iyisinizdir 🌼
Biz 28+2 deyiz ve merak ettiğimiz şey şu; takviye alıyor musunuz?
Ben tansiyon hastasıyım şu an haricinde sadece aklıma geldikçe gyno ferro sanık alıyorum demir ve b12 eksikliği yüzünden.
Doğum için yurtdışına geldim buradaki doktorum omega 3 almam için zorluyor.
Siz neler alıyorsunuz? Tavsiyeleriniz var mı 28. hafta sonrası için? 🌼🫶🏼