Selam hanımlar aşırı mutsuzum.39 haftalık hamileyim ve 3 cm açılmam olmasına rağmen ne nişanım geldi ne suyum geldi nst de sancılarım bir çıkıyor bir çıkmıyor 37.haftadan beri alttan muayene de oluyorum doktor resmen iç organlarıma kadar dokunuyor ona rağmen nokta dahi olsa kanamam bile gelmedi yani anlamış değilim gerçekten. Bugün randevum vardı doğum olacağını sanmıştım doktorum beni yatırır kesin dedim sütüm hemen gelsin diye hoşaf bile hazırladım geceden😂🤣 ama henüz doğuma hazır değilmişim rahmim önde değilmiş arkadaymış hala.. Halbuki göbeğim resmen aşağıya düştü bebeğimin hareketlerini de rahmimin ucunda hissediyorum. Neyse ben doktoruma ne yapmam gerekiyor diye sorduğumda egzersizlere devam etmen gerekiyor dedi.😏 Sana suni sancı verebilirim ama acı çekmeni istemiyorum doğal yolla hala bir şansımız var dedi cuma günü zaten 40 haftalık oluyor bebeğim, o vakite kadar sancın olmazsa suni sancı ile yatışını yaparım dedi. Ben burada okuyorum annelerin 3cm açıklık ile hastaneye yattım yada çatı muayenesi sonrası nişanım geldi doğumum başladı falan yazıyorlar. Yani bekleyerek bebeğimi strese sokmaktan çok korkuyorum son haftalar zaten geçmek bilmiyor kucağıma almak için sabırsızlanıyorum ve mental olarak hiç iyi hissetmiyorum. Doktorum bir de şaka yapıyor bana bebeğin ülkemizde olanları hissetti anne karnında keyfi yerinde tabi gelmek istemiyor dedi.Buna bile gülmem gerekirken nedensizce sinirlendim😒 Normal doğum diye yırttım kendimi ama şimdi beynimde sezaryan mı olsam acaba perileri dolanıyor 🙄 Ve bugün eşimle evliliğimizin 1.yıldönümü bugün gelsin çok istemiştim çok anlamlı olacaktı..🥲Kısaca deyim yerindeyse artık uluya uluya doğurmak istiyorum bunun için ne yapmalıyım🤣