Burcak41 Hala kalp atışı duyamayan arkadaşlar kaçıncı haftanızdasınız ben 7.hafta gittim hala duyamadım haftaya tekrar gel dedi siZce umut varmı
AyFa1608 Burcak41 tabiki de var. Geç döllenme vs olabilir. 8-9 da bile duyulabliyor. Bir de doktorunuz gördü de siz mi duymadınız yoksa doktor görmedi mi
Gizemuzer Burcak41 canım inşallah duyarsın. Benim karnımdan bakıldığında kese bile çok zor gözüküyor çünkü rahmim arkada ilk gebeliğimde tecrübeli olduğum için alttan muayene oluyorum belki seninde öyle bir durumun vardır.
Njjn Burcak41 ben 7 haftamda gittim boş keseydi doktorum olumsuz konuştu 1 hafta sonra tekrar gittim hem bebeği hemde kalp atışını duyduk sakın kafaya takma üzülme
Burcak41 Gizemuzer benim de rahimim arkada canım ben de alttan muayene oluyorum önceleri boş kese görünüyordu şimdi embriyo var kalp atışı yok acaba geç mi gelişiyor haftaya da kalbi gelişir mi çok merak ediyorum günler geçmiyor
Burcak41 Njjn ayy gerçekten mi bana umut oldunuz 🙏🏻 Peki önünüzdeki hafta da duyulmazsa bir hafta daha beklememi önerir misiniz
Njjn Burcak41 inşallah duyarsın Doktor’un karar verir bekleyip bekleyemiyeceğine kesenin şekline göre anlar zaten
Bensss 7+2 de gittim keseyi ve yolk u gördü tomurcukta var dedi ancak embriyo henüz oluşmamış geç döllenme dedi. Ultrasona göre 4 haftalık çıkıyorum zaten. Ama dün yine de beta hcg aldı ve 9 güne ancak 2 katından biraz artmış bende şimdi çok korkuyorum