Ben de 22 haftalık hamileyim geçen haftaya göre daha az hissediyorum hareketlerini bazen Rahime vurduğunu hissediyorum normal mi acaba imkanım olsa elimde ultrasonla dolaşacağım iyi mi diye bakmatan bazen çikolata yiyince bile hareket etmediği oluyor 🥴