Buse01 ben doğumdan hemen sonra giymek için tek gecelik,fotoğraf çekimi için sabahlıklı gecelik takımı ve 2 adet pijama takımı koymuştum.ama fazla geldi tabi ki.pijama takımının biri fazlaydı mesela.fotoğraf çekimi yaptırmayacaksanız iki tane yeterli bence.