DuyguAsel Ada-Uras-Asya ben şuan 37+1 im 39. Haftaya kadar bekleyecek doktorum bekleme taraftarı öyle alacak sezeryana :)
Ada-Uras-Asya DuyguAsel sizin kaçıncı bebek normalde 1.2 sezeryan 39 3.sezeryan 38 4.sezeryan 38 beklememeli we geçmemeli dedi doktorum bizimde 37+5 gün werdi
DuyguAsel Ada-Uras-Asya benim mecburi sezeryan değil normal doğum da olabilir o yüzden sezeryanı 39. Haftaya kadar bekleyecekmiş
Ozlmaksy 17 Mart sezeryan günüm çok heyecanlıyım 38+5 de alacak ins çabucak gelsin günler son zamanlar geçmek bilmedi sayıyoruz ya ondan sanırım