Esoli mama durumu bebekten bebeğe değişen bir durum denemeden bilemezsin, ben kızıma 9 ay boyunca Aptamil verdim hiç bir sorun yaşamadım daha sonra Aptamil çok kilo aldırdığı için Bebelac gold’a geçtim ondanda memnun kaldık sindirimi çok rahat, normal bebelac ile doymamıştı, sma ise kizimi maff etmişti, yavrumu çok kötü ishal yapmıştı 10 15 gün kendine gelemedi, kısacası doğru mamayı bulmak için biraz deneme yanılma gerekiyor ama İnşallah bol bol sütün olurda hiç bir mamaya gerek kalmaz ❤️