Ciğer geliştirici olduktan sonra ağzımızda garip bi tat, his oldu mu ? 2 hafta önce olduğumda da böyle olmuştum. O gün akşam, ağzımda garip bir tat demir tadı gibi acımsı gibi… Sudan bile tat almıyordum. Bugün yine oldum iğne, daha yeni yine başladı aynı his.