Epu Kızlar sürekli doktor kontrolündeyim 15haftalık hamileyim 18binden ıvıg almıştım çok düşük diye bu sefer 7bine düşmüş, bu şekilde doğum yapanlar oldumu sezaryen mı yapılıyor?