ayseagan Hayırlı günler kızlar ya benim ilk hamileliğim 37. Haftadayım fakat göbek deliğimde acayip bir acıma var acaba normal mi ? İlk hamilelik olunca biraz geriliyorum korkuveriyorum. Doktor bir haftada da gelişim geriliği var dedi acaba normal mi