Ezgikiran bugun ayrintili ultrasonda bebegimin Ventrikulomegali olcumu 8.8 olarak.yapildi iki hafta sonra takip dedi.deger sınır dedi.20+5 haftayz basina gelen var mi ne oluyor gemelde buyume mi kuculme mi olur
Misrax Ezgikiran bende 25 haftalıkken tespit edildi düştü çok şükür yarın dogumum var baklm ne olacak
Brcbldn Ezgikiran merhaba acaba dustumu deger gebeliginizde benimde bebegime 8.3 mm oldugunu soyledi doktor tedirginim
Asiiilmom Misrax merhaba, bebeğinizi kucağiniza aldiniz ümit ediyorum, ventrikül.ile ilgili herhangibir sorun yaşandı mi
Ezgikiran Brcbldn cok sukur artmadi insallah artmaz daha 30 haftadayiz ama dusmedi de 7-8 arasi olcuyorlar ama artmamasi iyi birseymis insallah sizinde artmaz 10 dan sonrasi skinti oluyormus sanirim
Brcbldn Ezgikiran insaallah cnm doktorunuz bilgi verdi mi size neden kaynskli oluyormus tedirginim acikcasi
Ezgikiran Brcbldn yok su sebepten oluyor demedi ama bebeginiz erkekse erkeklerde daha fazla gozukuyormus sadece onu soyledi.bende cok arastirdm cok kafama takmistim ama uzulmeyin sizde insallah artmaz 27-30 haftadan sonra dusebiliyormus bazende dogumda geciyormus