40+4 oldum ve pazartesi 41 oluyoruz, doktor yatış verdi pazartesiye suniyle doğumu başlatıcaklar çok heyecanlıyım ☺️🤭İnşallah o kadar sancı çekmeme değer ve sağlıcakla bebeğimi kucağıma alırım ❤️Suni sancıyla doğum yapanlar bilgi verir misiniz sancı anında ne yapmak lazım ve açılmayı nasıl hızlandırabilirim 🤔