Buseufuk1531 Bayanlar merhaba yenı doğum yaptım akşam yemeği menusunde neler tüketebilirim ? Tavuk çorbası şehrıye yayla corbası harıcınde artık ne yıyebılırım ? Yemek yemeyı özledım ya.. şöyle güzel ana yemekler gaz olmayacak şeyler söyleyın bana ☹️
Edafmo Buseufuk1531 canım ben her yemeği yiyorum. Sabahları aç karna ılık suya bir silme çay kaşığı kimyon katıp içiyorum bir de her yemeğe mutlaka kimyon atıyorum. Kimyon yemeğin de bizim de gazımızı alıyor. Bir de günlük rezene çayı tüketiyorum o da bebeğin gazını hafifletiyor. Nohut bile yedim bol kimyonlu 😂
nilsmomy Buseufuk1531 her şeyi yiyebilirsin. İlk zamanlar baklagil belki çok tüketmezsin ama tüketirsen kimyon çayı içersin üzerine bir sey olmaz
Buseufuk1531 Edafmo aaa gercekten hıcbırsey olmuyor mu ? Kımyonu deneyeceğim tesekkur ederm 😇sufle pudıng falan yıyormusunuz
Edafmo Buseufuk1531 valla açıkçası yapan olursa yerim ama tatlı yapmaya mecalim yok 😂 kimyonu bana da bir arkadaşım söylemişti bence işe yarıyor bir problem yaşamadım çünkü henüz