Gercekgulbahar Kızlar 26 haftalığım aşırı derecede göbeğim kaşınıyor ve çatlaklar oluşmaya başladı ne yapmam lazım ya resmen kaşıntı dan resmen göbeğim çizildi siz neler kullanıyorsunuz kaşıntı ve çatlaklar için
Tugceee95 Gercekgulbahar kasımamn lazım o zaman sanrm daha cok catlak olusuyor dalin bebe yagı kullnıyorm ben bubhafta bıoile baslıcam
Binnur-cam Gercekgulbahar çatlak önlemek için krem jel birşey al canım kurıduğu içinde kaşınıyo olabildiğince nemli tut
Mommy61 Gercekgulbahar bio oil yağ kullandım ben 35+1im çatlamadım hala çok iyi geldi kaşınma hissi gelince hemen sürdüm rahatlattı
Mommy61 Gercekgulbahar aslında erkenden sürseniz daha iyi olurdu ama en azından artmaz kullanmaya başlayın
Tugceee95 Gercekgulbahar hıc bilmıyorum ben hindistncevzıyagı surdum once onunla basladm ama koku olarak kıyafete sindi cok kötü snra dalin yagını kullnmaua basladm guzel nemlendırıyor saglkocgndaki ebemde bioli al bıde dedı
ABoyAndTwinsBoysMoms Çatlağın önüne geçmek mümkün değil maalesef hele ki ikiz gebelikte. Sadece kaşıntıyı hafifletmek için nemlendirme amaçlı önerebilirim. Ben Farmasinin aynı Sefa yağını kullanıyorum baya güzel nemlendiriyor. İlk gebeliğimde de kullanmıştım .