guzelanne01_ _moomm oğluma hamileyim ismini belirlemiştim zaten☺️Ama ikinci bir oğlum Olsa Muhammed,Tuğra,Alp,poyraz ,Arın,Toprak koyabilirdim
bendiyebiriii _moomm erkek olsa göktürk koyacaktım. Arap isimlerine karşıyım Türkçe olarak da en beğendiğim isimlerden biri🫶🏻
tecrubesizanneadayi12 _moomm ömer cihangir cengizhan yiğit alp alper ve alperen isimlerini beğeniyorum benimde oğluşum olacak ama koyacağım ismi söylemiyorum akranlarıyla çok fazla adaş çıkmasın diye😄😄malum isimler bir rövanşa çıkınca her yerde aynı isim oluyor alparslan ismini çok beğeniyorum ama şimdi o kadar çok var ki klasikleşti gibime geliyor