Merhaba kızlar. Şeker yüklemesi yaptırdım fakat şekerim çıkmadı. Bebeğim 3 hafta önde gidiyor hatta bazen 3hafta 3gün önde çıkıyor. Kg ve kafa ölçümü, gelişim olarak bebeği benim gibi önde olan var mı? Ayrıca 1 aydır diyet yapıyorum diyabet diyeti yine de gerileme yok. Bir ara 2 hafta önde çıktı şimdi yine 3 olmuş. Bu konuyu kafama çok takıyorum çok üzülüyorum şimdi bir de tokluk şeker ölçümü yaptıracağım. Var mı benim gibi olan 😞