Bu başlığı gördüğüme sevindim yalnız olmadığımı hissettim bende daha çok yeni başladım 😊 Çarşamba günü setup için genetik ile görüşeceğiz birde bu hafta kan testlerimizi vereceğiz setup hemen olursa 19 u adet günüm adet olunca gideceğim bakalım bahçeciye gidiyorum bende 🙏🏻