Arkadaşlar birbirimize destek ve umut olalım inşallah 🙏 öncelikle merhaba herkese beş yıllık evliyim iki yıl çocuğum olmadı daha sonra tedavi gördüm histereskopi yara yaktırma prolaktin yüksekti onu düşür derken kendiliğinden gebe kaldım ama 6 aylık suyum bitti gelişim geriliği maalesef doğdu ama yaşamadı oğlum sezaryen oldum genetik test yaptırdık bnde kan pıhtılaşması yoğun çıktı ayrıca genetik taşıyıcı çıktı genetik doktoru Pgt li tüp bebek önerdi tamam dedik başlayalım işte yumurta toplandı embriyolar oluştu bu arada bana daha ayrıntılı west testi yapıldı eşime de bende çıkanlara bakılacaktı o arada hiç ummadığım anda yeniden hamile kaldım biraz tedaviye ara verdik kızım olacağını öğrendim neyse git gel her şey yolunda gidiyordu 38 haftaya geldim 14 Şubat sezaryen günüm verildi doğum yaptım ama maalesef ki kızım bir gün dayandı kromozomal bir rahatsızlıktan şüphelendiler doktorlar yoğun bakımdaydı acım henüz taze ama bi taraftan da toparlanıp bu tedaviyi devam ettirmek zorundayım her şeyin hayırlısı Rabbim bizim kucaklarımızı da boş bırakmasın inşallah 🙏