DilarAsel Hahah, kendimizi kandırıyoruz bencede
Ama insanın kendine böyle telkinlerde bulunması gerekiyor, çünkü kaçışımız Yok içimizde bir canlı var ve eninde sonunda dünyaya gözlerini açacak.
Ve bu süreç bizim için korkutucu, çünkü çevredeki hiç kimse gıkım çıkmadı demiyor.
Ölüceğini bile bile yaşamak gibi 😀😀nefes alıyoruz ama 5 dk sonra başımıza ne geleceğini bilmiyoruz.
Rabbim bir solukta kurtarır inşallah.
Buda anneliğin tatlış ve acı yanı😀😀