Bet1 balbebek_ benim de detaylı ultrosonum da kasılmalarim çıktı nst de sancılarım çıktı maalesef. Erken doğum riskim var servikal kısalıktan dolayı sancı olduğu için dikişte atilamiyor yatıyorum fitil kullanıyorum
Gln0110 balbebek_ benim 23.haftamda az bi kasılma görünüyor dedi ama rahim uzunluğu iyiydi, magnezyum verdi endişelenicek bi şey yoktu
balbebek_ Kardelenerol magnezyumdan sonra geçti çok şükür uterusun tonu yüksekmiş rahmimin yapısı böyleymiş sanırım siz kaçıncı haftadasınız
balbebek_ Bet1 çok geçmiş olsun kaçıncı haftadasınız açılma yoksa üzülmeyin yatın dinlenin sağlıkla alırız inşallah yavrularımızı kucağımıza
Kardelenerol balbebek_ 18+3 şuan 1 haftadır magnezyum kullanıyorum bazen kasılmalae oluyor yine yatıyorum genelde biraz toplasın kendini diye
Bet1 balbebek_ 22+5 im canım 18. Haftada bu ağrılardan 3 gece yattim hastanede. Bakalım zaman su gibi geçsin sağlıkla alalım inşallah kucağımıza