Nazan37 31+5 haftalık hamıleyım ve doktor bebegın üst kol ve üst bacak kemıgının 2 hafta gerıden geldıgını söyledı cok üzgünüm bu durumun basına gelen var mı
Mrvmrv-- Bizde aynı haftadayiz bizimde kafa ve bacak boyu haftasına göre önden gidip bel çevresi geriden geliyor birkaç farklı doktorun görüşünü aldık sıkıntı yok olabilir dediler son haftalara doğru orantilanir heralde