Shazel Merhaba, Yarın 32. Haftam çalışma raporu alıcaktım ama kendi doktorum raporluymuş randevum iptal oldu. Çalışma raporunu nerden kimden alacağım? İlk defa gittiğim bir devlet hastanesinden alabilir miyim? Bilen acil yardımcı olabilir mi??