Azra41 Mommsy gebeliğim riskliydi ben 36+1 de doğum yaptım ama 41. Haftasında doğum yapan kız anneleri de var 😊
bebeklerimveben_ KumsAlyaa sezeryan olacaktım 38+2 de 2 şubata denk geliyordu 29 Ocak gecesi pek iyi değildim sabah da hareketlerini hiç hissetmedim zaten doktorumu aradım gel dedi gittik tamamen kanalda geliyor dedi beklemez daha dedi nts de sancı çıktı
yinehamile Mommsy çevremdeki kızlar hep 40. Haftayı geçiriyor, ben kızımı 41+1′de normal başlayıp sezeryanla zorla doğurdum, yoksa daha gelmeye niyeti yoktu 😂