Kafi Arkadaşlar merhaba bugün kahverengi şeklinde çok az bi kanamam oldu aslında adet tarihim devamının gelmesini bekledim fakat gelmedi iki saat falan bekledim normalde adet olunca olurum yani ara ara kanama olup devamı gelme gibi bişey olmaz sonra hemen test aldım https://www.hizliresim.com/iohhqp4 hafif çizgi çıktı gebelik vardır demi ?
AsyA_34 Kafi Var gibi gözüküyor canım yerleşme kanaması olabilir hayırlı olsun bende yarın yapıcam inşallah çift görürüm ❤️
sumeyyeee_ Kafi daha çok yeni, sanırım o yüzden silik çıkmış ama bence var gibi☺️ testi sonra tekrarlayın🌸
nermin08 Kafi var gibi görünüyor canım. Hayırlı olsun. Yarın tekrarlarsan daha net çıkar sanırım. Sağlıkla gelsin inşallah 🤲😊