Seyma06 ben 38+3 üm dün doktor bebek daha kanala yerleşmemiş ama yerleşmeye hazır dedi. Bu yüzden heran Doğum olabilir dikkat et hareketlerine dedi. Senin erken yerleşmiş canım dikkat et sancına, bebek hereketlerine falan, farklı bir durumda hemen git madem kanala geçmiş Kuzucak 🤲🏻🥰 ama kaygılanma Sağlıkla dağacak inşaALLAH