oznuuraslan detaylı raporu doktora atıyorlar size gelen raporda zaten bir cümleyle kısa bir açıklama mahiyetinde oluyor cinsiyette ayriyeten doktora söyleniyor siz doktorunuzdan alıyorsunuz bilgiyi ama zaten risk yok çıkınca doktorda geniş geniş bir açıklama yapmıyor haliyle risk yok temiz sonuç diyor. Bana gelen rapor özetle taraması yapılan tüm hastalıkların üstünde bir cümleyle “aşağıda incelenen parametreler için risk saptanmamıştır” şeklindeydi. Hemen bizde dr aradık cinsiyet için hem onu öğrendik hemde ona giden raporu sorduk.