Ilay-1 Ümitlenmek istemiyorum ama sizce varmı adetim düzensiz ama 1 hafta içerisinde olması gerekiyor
Ilay-1 Pamuk Sanırım hemen çıkmadı ya biraz baktım çıkmayınca attım kenara 2 gün önce yapmıştım şimdi bi bakayım dedim böyle kaset testte ufacık bile hayalet çizgi görmemiştim şaşırdım
minikmucizeemaak Ilay-1 2 gün çok uzun bir süre seni yanıltır canım bence bir kaç gün sonra tekrar dene yada şimdi de demeyebilirsin ama ilk 15 dk baz al 2 gün çok uzun