Selam kızlar 37 haftadan merhaba size sorum olucak fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var bebeğim ters pozisyon olduğu için ayın 11 marta sezeryan doğum tarihi verdi ve detaylı ultrosonda 5 -6 amniyon sıvısında hafif azalma olduğu çıktı bebeğin hareketleri sanırım o yüzden yavaşladı stres ediyorum yorumlarınıza ihtiyacım var