Birbebetoannesi Kızlar 7+5 yetim. Kasığımın sağ üstü ile göbekli deliğin 3 4 parmak aşağı arasında bir ağrı gibi bir şey var. Bir de sol ayağım dünden beri ağrıyor. Normal mi acaba teşekkürler. Afedersiniz sümük gibi akıntı geliyor normal mi