Kızlar 7 şubatta düşük yaptım 5 haftalıktı kanamam 12 şubatta bitti. Doktor beklemene gerek yok dedi. Ertesi hafta yumurtlamam oldu ve iki üç gün arayla denedik. Ama hep dua ettim çok inandım. Düşüğün arkasından hamile kalan çok hikaye okudum. Sanırım hamileyim 😭 Adetime de 2 gün var az önce test yaptım böyle çıktı ♥️

