Yeshll Bugün doktora gittim kontrol sırasında dr. embriyo gelişimi çok iyi yalnız kese küçük dedi kalp atışını duyduk gayet olması gerektiği gibi dedi kafam çok karıştı başına gelen varsa Yardımcı olabilir mi panik oldum